keine macht den wannabe'sDa ich grad das mit der invertierten Kamera lese:
Das kann man direkt nach der ersten Cutscene in allen Varianten einstellen. Wer japanisch lesen kann, weiß das.![]()

@Demo:
muss die demo installiert werden?
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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keine macht den wannabe'sDa ich grad das mit der invertierten Kamera lese:
Das kann man direkt nach der ersten Cutscene in allen Varianten einstellen. Wer japanisch lesen kann, weiß das.![]()
Darji schrieb:ERsteinmal zur Optik: Es gibt genau 2 CG szenen in der Demo. Das eine ist ds komplette Opening bis zu Ladescreen und die andere sind die letzten 1 oder 2 minuten.
Naja es könnte so eine art Prologe ding sein wie die Sache mit Rex bei FFXII.^^Also irgendwie kann ich, obwohl bei den FFXII-Demo ja auch das komplette richtige Opening mit drauf war, nicht glauben, dass dies das finale Opening sein soll.
Keine Frage, die Qualität ist bombastisch, ich glaube ich habe noch kein hochwertigeres Rendervideo gesehen, aber insgesamt wirkte es mir, auch im Vergleich zum FFXII-Opening, viel zu kurz und "unepisch".^^
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3173881The dust has settled, and the magnificence of the Final Fantasy XIII playable demo has finally settled in. Right about now, fans around the globe are probably wondering: What will be improved in the final? What's slated to be changed or altered? Thanks to an anonymous fan on 2ch, we have a comprehensive list of everything FFXIII director Motomu Toriyama has claimed will be changed in print. The source of the following information is various interviews published in the Japanese magazines Famitsu, Famitsu PS3, and Dengeki PlayStation.
And there you have it, folks. "Winter 2009" could not come any sooner.
- Battle difficulty will be greatly increased. In fact, Toriyama expects XIII to be "the most difficult FF ever".
- In the demo, party members are CPU controlled. In the final, you'll be able to issue them directives.
- Continuing your "Chain" in the demo isn't very important in the demo, but will vital in the final.
- The classic FF victory fanfare isn't present in the demo, but will be in the final.
- Victory poses may be incorporated into the final; the matter is currently under discussion.
- If the first hit of a chain kills an enemy in the demo, your character continues attacking air for the duration of the combo. This will be remedied in the final.
- Snow is barehanded in the demo, but will have weapons available to him in the final.
- Encounters occur solely from the front in the demo, but various encounter styles will be present in the final.
- The final will have a level system.
- The demo only allows you to control one character, but the final will have a new system for managing other party members in battle.
- The final will have command shortcuts.
- Selecting your target in the demo can be a bit of a chore; the final will have a more streamlined targeting mechanism.
- The final will have an "item" command in battle.
- NPC dialogue will be subtitled in the final. In the demo, there is only voice.
- Sazh's rather bizarre battle animation will be altered to be less strange, and more "jolly".
- The Time Gauge maxes out at 3 in the demo, but you'll be able to add more segments in the final through a new character growth system.
- Summons will be present in the final. The mysterious "TP Bonus" that appears after battles in the demo relates to them.
- Finally, the occasional frame rate drops in the demo will be fixed, according to Toriyama.
yay,meine demo kam heut :-D
und sogar ganz ohne zoll,echt seltsam
Du bist gestorben? LOL NOOOB![]()
ey, was ist der unterschied zwischen den ersten beiden optionen die man während des kampfes auswählen kann?
beim 3. kann man sich ja heilen, aber bei den ersten beiden bemerk ich keinen unterschied. bei beiden kann ich dann bis zu drei attacken auswaählen und angreifen.