PS3 Infamous

  • Thread-Ersteller Thread-Ersteller Darji
  • Erstellungsdatum Erstellungsdatum
*Thread ausgrab*

In der nächsten EGM soll es neben einem Banjo 3 und Project Origin preview auch ein Infamous Preview geben
 
Infamous zierte das Cover der neuen Game Informer.
Auf dem Bildern war zu sehen, dass das Spiel großartig aussieht:
Hier einige Infos:

Infamous (Game looks fucking awesome)
- "Infamous begins with a serene, panoramic skyview view of EMpire City on the title screen, with the words "press start flashing". ..once you push start, a massive explosion rips through the heart of the city. Six city blocks are consumed by flame...in the center, a man named Dylan staggers to his feet."
- Dylan doesn't know how he got his powers and starts out apathetic. He then becomes invest in the city...or you can choose not to be at all.
- Dylan can run up rooftops, scrambles across building archtecture, and can seek cover in unlikely nooks and crannies.
- Sucker Punch striving for simple controls to do not so simple things
- Empire City has 3 islands
- After the explosion, the city falls into chaos. A plague makes the govt. quarentine the city. Gangs are formed.
- Dylan's abilities evolve throughout the game
- One fight saw Dylan and his friend Zeke against a bunch of guard. A couple of choices include zapping the mobs and flinging them off the bridge, or using your electricity on the environment (i.e. power generators that may be nearby) to create explosions.
- Sucker Punch says "The hero's powers and te storyline are in support of the gameplay."
- Dylan cannot use firearms since his powers are "always on" (meaning he would set off the gunpowder in bullets). The powers can complicate your actions within the world.
- There will be other "villians" with their own powers that come into play. As well as other normal enemies with powers.
- - Infamous isn't structured like other open world games with a marker on the mini map for your next mission. The team's goal is to create a world where events unfold naturally.
- For example, you're on your way to disarm a bomb, but you notice a woman in the street bleeding and screaming. Time is ticking. What do you do? Your actions affect the world at large. Hence "Infamous".
- Karma system keeps track of your actions ( I assume without showing you? Not sure). Your actions affect the actions of the citizens of the city. They may fight with you or ignore you or even help fight against you. Karma also factors into how your abilities develop.

:scan:

anderen neuen unnötigen thread bitte closen...
 
Das mit den "Events" und das Karmasystem hört sich nice an. Vielleicht gibts ja auf der E3 bissl mehr zu dem Game zu sehen, da es ja jetzt endlich auch ma paar neue Infos gab. :>
 
alle bisher bekannten details zu dem Spiel, find ich spitze. Das könnte für mich ein absolutes Topspiel werden...Trifft alles in allem genau meinen Geschmack.
 
Hier das Cover. Hoffe, dass es auch bald die Screens gibt^^



cover.jpg
 
hier mal die Bilder aus der News. Es sieht wirklich klasse aus :P



















 
Grafisch begeisterts mich noch nicht so recht. Ist zwar viel los auf dem Bildschirm und schöne Effekte aber die Umgebung wirkt bei Tag noch zu Polygonarm und die Texturen zu monoton aneinandergepappt.
Bei Nacht sieht alles durch die guten Lichteffekte schon wesentlich besser aus.
Das Gameplay scheint spaßig zu werden.
 
Sieht irgenwie ziemlich düster aus und hat dadurch eine gewisse Ähnlichkeit mit Prototype.
 
Würde ich gerne in Bewegung sehen. Sieht einfach zu sehr nach Crackdown, mit ner ernsten Story aus.

Hoffe Sucker Punch hat noch anderes in der Mache. :S
 
Direct feed bilder und es sieht besser aus, als GTAIV^^

inf1.jpg


inf2.jpg


inf3.jpg
 
das es besser als GTA4 aussieht sah man bereits auf den miesen scans... liegt aber auch daran das GTA4 grafisch nun wirklich kein meilenstein ist (auch wenns in vielen tests behauptet wird)
 
von den screenshots her gefällt mir gta 4 besser.

vor allem die beleuchtung schaut bescheiden aus auf den direct feed bildern. der rest stimmt soweit.

mal abwarten, vom prinzip her würde ich es mir holen (wenn die langzeitmotivation stimmt).
 
Sieht gut aus und ist aussagekräftiger als die vorher veröffentlichten Bilder.
Zur E3 jetzt noch bitte Gameplayszenen.
 
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