Wii Games- Nur Wii

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Nicht offen für weitere Antworten.
also was man bisher so von Sadness liest klingt enorm vielversprechend...

das mit der Kerze find ich besonders schön...

der Stil gefällt mir auch sehr gut bisher...

so wies aussieht kriegt der Revo wohl doch ne ganze Menge exclusivspiele ab...

ich freu mich :)
 
mag das Setting von Sadness nicht so - Red Steel is eher mein ding: Japan, Yakuzas, Katanas, etc. :D
 
ich hatte beim revo selten ein so gutes gefühl wie zurzeit,es sind zwar erst 2 titel angekündigt,die beiden sind aber für mich absolute must haves 8-)
 
Wie wahrscheinlich ist es, das NIntendo ein eigenes Kampfspiel oder ein eigenes West-RPG macht?
's wären ja Möglichkeiten für neue Franchises. :D
 
MuhMuh schrieb:
Wie wahrscheinlich ist es, das NIntendo ein eigenes Kampfspiel oder ein eigenes West-RPG macht?
's wären ja Möglichkeiten für neue Franchises. :D
Smash´em Up / Beat ´em Up = Smash Brother
West-RPG ... wer will bitte schön ein West-RPG spielen wenn er genau so gut ein Japano-RPG haben kann?!
 
Ich glaube ja immernoch an ein geniales FPS Game mit neuen Franchises !

Vielleicht so ne Art Detektivspiel durch das Mario-Universum fände ich cool. Mit realistischer Grafik, und man spielt ein Detektiv und muss z.B. den Mord an Luigi oder Mario aufklären.

Sowas fänd ich extrem cool ! :D
 
Ich habe Lust auf ein Action-Adventure in einer hübschen Fantasy Welt, wo es nicht darum geht das böse zu vernichten (vielleicht so nebenbei) sondern mit Harmonischen Rendersequenzen/Gut geschnittenen echtzeit-Sequenzen.
Ich seh die ganze zeit ein niedliches Mädchen mit lockigen Blonden Haaren auf einer Wiese zwischen gigantischen Blumen sitze, ihre Haare wehen im Wind, sie streckt ihre Hand aus und ein Schmetterlich setzt sich darauf.

Also so ganz Harmonisch, mit einer schönen story. Kampfsystem ganz neuartig mit dem Controller. Vielleicht windkontrolle wie Sowas
Ich will auf jeden Fall eine wunderschöne Welt. ^ _ ^
schwer zu erklären
 
@DreamRider
ich weiß genau was du meinst... DAS WILL ICH AUCH !
träum träum träum ...

ist eigentlich ein StarWars Game in Planung ?
ich will zwei Laserschwerte mit zwei Controllern !!!!
sabber sabber sabber ...
 
DreamRider schrieb:
Ich seh die ganze zeit ein niedliches Mädchen mit lockigen Blonden Haaren auf einer Wiese zwischen gigantischen Blumen sitze, ihre Haare wehen im Wind, sie streckt ihre Hand aus und ein Schmetterlich setzt sich darauf.
pedophil? xD
sorry musste sein..
ne mal ehrlich...
wäre cool...
freue mich richtig auf die neue gen!
 
DreamRider schrieb:
Ich habe Lust auf ein Action-Adventure in einer hübschen Fantasy Welt, wo es nicht darum geht das böse zu vernichten (vielleicht so nebenbei) sondern mit Harmonischen Rendersequenzen/Gut geschnittenen echtzeit-Sequenzen.
Ich seh die ganze zeit ein niedliches Mädchen mit lockigen Blonden Haaren auf einer Wiese zwischen gigantischen Blumen sitze, ihre Haare wehen im Wind, sie streckt ihre Hand aus und ein Schmetterlich setzt sich darauf.

Einfach genial, DreamRider...^^
Das ist genau die Art von Spiel, die ich mir schon immer gewünscht habe.
So will ich das Revo Zelda haben, mit einer wunderschönen Spielwelt. Wenn man sich zum Beispiel auf dem Gipfel des Todesbergs befindet, soll man ganz Hyrule im Sonnenuntergang sehen können... das wäre einfach himmlisch. :)
 
Malus schrieb:
DreamRider schrieb:
Ich habe Lust auf ein Action-Adventure in einer hübschen Fantasy Welt, wo es nicht darum geht das böse zu vernichten (vielleicht so nebenbei) sondern mit Harmonischen Rendersequenzen/Gut geschnittenen echtzeit-Sequenzen.
Ich seh die ganze zeit ein niedliches Mädchen mit lockigen Blonden Haaren auf einer Wiese zwischen gigantischen Blumen sitze, ihre Haare wehen im Wind, sie streckt ihre Hand aus und ein Schmetterlich setzt sich darauf.

Einfach genial, DreamRider...^^
Das ist genau die Art von Spiel, die ich mir schon immer gewünscht habe.
So will ich das Revo Zelda haben, mit einer wunderschönen Spielwelt. Wenn man sich zum Beispiel auf dem Gipfel des Todesbergs befindet, soll man ganz Hyrule im Sonnenuntergang sehen können... das wäre einfach himmlisch. :)

Mich reizen solche Momente auf einem Berg (->Todesberg), man sieht das Ganze Land, und hinter dir strecken sich Orte, die man nicht erreichen kann, aber in meinem Innersten habe ich das Verlangen, auch diese zu besuchen... :)
 
Ich freu mich ja besonders auf Animal Crossing auf dem Revolution, in diesen Titel habe ich besondere Erwartungen. Aber ich bin zuversichtlich, das es sehr gut wird. :)

@Schöne Szenen usw.
Wenn ich etwas furchtbar schönes sehen will geh ich spazieren oder fahrrad fahren. Tja, man hats gut wenn man im schönen Bayernland lebt. :>
 
Matt Casamassina says Metroid Prime 3 “Fully playable” at E3

Take a look at some of the info pieced together from the latest post over on Matt Casamassina’s (IGN) blog.

Matt says - No, sir! I have not forgotten about how amazing Metroid Prime was, and remains. It is my favorite game of all time, tied with Super Metroid.

I have full confidence in Retro to make Prime 3 one of, if not the must-have game of E3 2006. This will be the game that shows all other companies how to do first-person gameplay with the Revolution controller.

L1nk001 comments - Does this mean it is guaranteed to be there?

Don’t toy with me now.

Matt responds - Well, yeah. And fully playable.

www.gonintendo.com

Ich glaube wir können uns mittlerweile drauf einstellen das MP 3 ein Launchtitel wird. :D
 
Die erste Preview zu einem RevoGame!

ORB


http://revolution.advancedmn.com schrieb:
Crossbeam gives us an exclusive look at its upcoming Revolution title, Orb. Full preview inside.
This article marks a first for AMN Revolution. What’s so special about it? It’s our first official preview of a Revolution title – and it’s something we’ve actually been looking forward to doing for quite a while. Over the last year, details on anything Revolution, whether it be hardware or software, have been pretty scarce. However, with the Electronic Entertainment Expo. of 2006 quickly approaching, that’s all starting to change. Developers and publishers are finally starting to talk about Revolution and their plans for Nintendo’s anticipated next-gen console.

One developer, Crossbeam Studios, is one of those companies. While some readers might not recognize the developer’s name – after all, they are a pretty new company and their first piece of software will be Orb on Revolution – the people behind the name are a group of ambitious folk. Over the last few weeks to months, AMN has talked with them on a regular basis, both about Orb and Nintendo Revolution in general. We’ve learned a lot about Orb, and provided Crossbeam will be able to hook-up with a publisher (which it plans to work on at this E3), the game could turn out to be one of the more epic titles on Revolution.

Orb – the developer’s baby – is an action-adventure game set in a huge fantasy world called Delphire. Long ago, the mercenary army of Kulon raged a deadly war with the good people of the land, killing all men, women and children that crossed their path. However, while that was long ago, the army is at it again. One of the Kulon’s most fierce warriors has crowned himself ruler and has forged a dangerous plot to kidnap one of the people’s “guardians of faith,” a member of the sect called Imanti.

The army of Kulon successfully abducts this guardian of faith late one night, but the Imanti’s three students – two boys and one teenage girl, Mahten, Dyces and Simique, respectively – won’t stand for it. The main storyline of Orb follows the three’s adventure as they journey through the diverse world of Delphire in search of their teacher. Their quest seems pretty epic too. For example, Crossbeam describes their adventure as one that takes them through many locales, including a variety of towns and cities, a frozen wasteland and tropical beaches. Of course, like any other adventure game, we expect Orb will explore many other stylized zones to boot.

The adventure itself features three different versions, per se. Each character has its own version of the story gamers can play through. For the most part, the storyline in each character’s single-player adventure is the same. However, these adventures are still quite different, Crossbeam promises. Each character will experience, on the whole, completely different events. They’ll encounter different people, see different places and so forth. And when one character explores one area, another might explore that same area at a totally different time and under different circumstances. What’s more, when talking and interacting with NPCs, each character will learn different information.

The focus on these three characters and their storylines crisscrossing seems to be big. For instance, when playing as Mahten, gamers will certainly come into contact with both Dyces and Simique. When these characters are not interacting directly with each other, they will be in entirely different places in the world.

Outside of storyline, Crossbeam is of course working hard on the gameplay side of things. The game features a real-time combat system and a number of deep mechanics within it. Each one of the title’s main characters can only have one weapon on them at one time. Further, there are only six weapons available throughout the entire adventure to each character. While this number seems quite low, Crossbeam assures us that players won’t get bored of their weapon quickly. This is because they can actually customize their weapon through magic and other means, with a result of 600 different variations.



AMN-exclusive Orb concept art

Crossbeam has also created a deep magic system and summoning system. The company says it wants to avoid being cliché with its summoning system. For example, in a typical RPG, when gamers summon a creature or god, it fights for them, then leaves. With Orb, there might be some creatures players can summon that will fight alongside players in real-time. But there will be a number that can be controlled by players, as well. In fact, many creatures that can be summoned will be used purely for puzzle solving, not combat.

The big question in regards to Orb is how it will use the Revolution controller. Crossbeam can’t disclose all of its plans for using the free-hand controller, but they did say the magic system as well as combat system will make use of the Revolution free-hand controller. The camera system, too, will utilize it. For combat, Crossbeam used a few examples of how the controller might be used: for attacking and blocking. Imagine “swinging the controller forward to attack” then using it to block oncoming attacks.

Orb itself seems pretty ambitious. Its developer is putting a lot of work into the adventure’s storyline and gameplay mechanics. For example, they’ve crafted over 1,500 years worth of history for Delphire. Orb takes place in the latter half of this written history, exploring the last some 200 years worth of events and whatnot. Players can look forward to unraveling a lot of background information on anything and everything in the game’s fantasy-esque world.



Orb concept art

Crossbeam plans to meet with a number of publishers next month at E3, hoping to sign a deal with one to officially bring Orb to Revolution. Their current goal is to release the title in late 2007 or early 2008.

Orb will not be shown publicly at E3 2006. However, we’ll continue to cover the latest on everything Orb and Crossbeam Studios as it happens.
 
Splinter Cell möglicherweise bald für Revolution:

Splinter Cell producer talks of Revo possibilities
April 15th, 2006

fisherThere is another article within the lastest ONM in which the OMN staff gets to discuss the Splinter Cell series with the producer of games. This is the answer he gave when asked about how the Splinter Cell series could work with the Revolution controller.

“It’s hard to tell at this early stage. But since Splinter Cell is unique in it’s genre, in that it tends to work at such a slow space, I’m sure there are a lot of possibilities”

Who thinks that a Splinter Cell Revo version is already in the works?

gonintendo.com
 
Eines meiner grössten Wünsche ist, dass einige LucasArts-Adventures (vorallem the Dig) für den Revo umgesetzt werden :love2:
 
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