Who are You?

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Draygon

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28 Sep 2002
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Wie ja bekannt gegeben wurde plant Nintendo eine 100 Millionen Dollar Werbekampagne mit dem Slogan 'Who are You?', gestern ging es auf dem New Yorker Times Square los und mehrer als Mario verkleidete Leute hielten 'Who are You?' Schilder hoch :D

whoareyoucampaign.jpg


Ich hätts gerne live gesehen ;)
 
:oops: Naja das würde mich nun nicht so ansprechen, wird aber bestimmt seine Freunde finden.
 
Hier noch ein paar Bilder :D

whoareyouarmsamus.jpg

whoareyoufalcon.jpg

whoareyouqueereye.jpg


Ich finds geil, besonders Falcon :lol:
 
JethroTull schrieb:
Die Bilder sind doch nicht von Nintendo selbst oder? Kommen die nicht von den ign boards?

Stimmt, aber ich find die trotzdem geil und kann ja nicht schaden die hier zu posten, so ähnlich soll die Kampagne von Nintendo ja auch aussehen
 
Geile Bilder!!! Ha ha ha

Jetzt muss ich auch mal suchen ob ich ein paar luschtige finde!!! :D
 
Becks schrieb:
Die Aktion auf dem Time Square find ich richtig cool. Nintendo müsste mal solche Flashmobs organisieren. :D

ihr glaubt doch nicht im ernst das die bilder von nintendo sind? das bild vom times square ist nen richtig schlechter scherz den ihr schon wieder ernst nehmt. man leute nehmt mal die brille ab, das tut ja schon arg weh. :shakehead:
 
Danke, das Du uns aufklärst, X-Schocker !

Bist ein echter Forumsheld !

Wo wäre Microsoft nur ohne Du ? :lol:
 
Nachschlag

260903-Who.jpg

scan0002.jpg


Wie auch immer, es gibt neue News zur Kampagne

This fall Nintendo of America is asking gamers of all ages in a new ad campaign "who are you?" The ads showcase a wide range of personalities and characters. More than $50 million will be invested in launching the "who are you?" campaign, part of a total marketing push of $100 million through the end of the year. The "who are you?" idea will be introduced nationwide through cinema advertisements, print ads, billboards in major cities, transit ads, and more. Nintendo has set up a website for it here.

"Nintendo permanently established video games as a key element of popular culture, and 'who are you?' embodies the emotional connection players have with their favorite games and characters," says George Harrison, senior vice president, marketing and corporate communications, Nintendo of America Inc. "This campaign celebrates what makes Nintendo unique – the fact that we offer the widest range of personalities through which you can unleash your other self ... your game self."

"This is not about changing who we are," says Harrison. "Nintendo has been and always will be about making great video games for all ages. This campaign simply enables us to speak with one unified voice." The advertising applies to both both the GameCube and GBA.

Nintendo says that a cinematic commercial is one of the most ambitious commercials ever produced by them (usually their ads are subpar), featuring more than 500 extras and filmed in Asia. The ad pays homage to Nintendo's heritage. The 60-second spot will run on nearly 10,000 screens in movie theaters across the United States beginning Oct. 30, prior to movies ranging from The Matrix Revolutions to The Cat in the Hat in order to reach a diverse group of video game players. In addition, 30- and 15-second versions of the commercial will be used on television in October to promote Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3, one of the most anticipated new games for Game Boy Advance.

Quelle: N-Philes.com

Und die Website ist auch Online: Klick mich
 
Hm , finde die Aktion von nintendo gut , endlich machen die mal ein Bisschen auf sich aufmerksam!
Von den Bildern find ich das mit Donkey am besten *lol*
 
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