Xbox360 Too Human

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Irgendwie schaut das deutlich schlechter aus als ältere Screenshots.

Jepp? Bilder der neuen Engine?
Naja, ich habe das Spiel erstmal wieder abgeschrieben...so in ca. einem Jahr könnte es wieder interessant werden - wenn bis dahin die Entwicklung nicht eingestampft wurde oder das Spiel nicht urplötzlich auf dem Wii erscheinen soll.
 
"It is always darkest before the dawn.

Too Human will be out in 2008. A firm date with tons of new info is coming soon. This will be followed up with a playable demo. The demo will speak for itself.

Hang in there.

Denis"

ausm forum auf toohuman.net
X07 findet ja bald in kanada statt, wo bekanntermaßen silicon knights rumhockt. wär ne günstige gelegenheit um die jüngsten gammeplics aus mein gedächtnis zu löschen :scan:
das heißt high noon, sekt oder selters, barfuß oder lackschuh für too human.
believe etc.
 
DAs mit der Engine ist schon ne ganze Zeit her...

Das Spiel kommt 2008 und damit basta ;-)
 
Irgendwie rechnete ich mit 2008. Ist mir jetzt egal, da 2007 genug für mich erscheint was ich haben möchte.
 
Too Human für 2008 bestätigt

18.08.07 - Das Action/Adventure Too Human Click Picture von Silicon Knights wird 2008 in den USA erscheinen. Das bestätigte Denis Dyack gegenüber TooHuman.net. Außerdem soll es ein spielbares Demo geben, dessen genauer Veröffentlichungstermin noch unklar ist.

Quelle: gamefront.de
 
Mir ist mittlerweile auch egal ob das Spiel nun "noch" 2008 kommt oder gar nicht mehr.
Immerhin warte ich ohnehin schon 8 Jahre darauf... :sorry:
Zusammen mit Star Craft Ghost und Duke Nuem: Forever... xD
 
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das ist neu
charmodelle jetzt mit kontrasten 8-)
anfang oktober gibts dann lauter neue infos und so sachen samt demo, möglichst geil wenn ich bitten darf.
 
3 neue Bilder (im Spoiler) und Blogeintrag auf IGN

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One thing we haven’t spoken enough about in “Too Human” is the robust item collection system. “Too Human” sports all of the item collecting and features one would expect from an RPG and quite a bit more. As much fun as it is to tear through hordes of robot monsters, it needs to be just as fun to collect the next uber loot drop that you’ve been looking for.

The items in “Too Human” come in a variety of flavors. Let’s start with the weapons and armor pieces. Players can collect swords, hammers, and staves which all come in dual wield, one-handed, and two-handed forms (each type has different play styles, attributes, strengths, weaknesses, etc…). Pistols, rifles, and cannons are also available with different ammunition types including slug, plasma, and laser. Six armor pieces are available including: helm, shoulders, gloves, chest plate, leggings and boots. There are insane amounts of unique looks to each of these items, with a combination of dirt, scuffs, scratches, color schemes, and material effects, making nearly limitless visual combinations for players to collect. So for all those dreaming of pwning through rooms in co-op play with a glorious mismatched, makeshift suit that stands out like a sore thumb, “Too Human” can make it happen. These items are also available in different alignments but we’ll be discussing more on that at a later time. happy

These drops all have a chance of having available open “slots” where Runes can be placed to hand craft specific bonuses onto the items. Runes provide over 100 different types of bonuses, and players that love to min/max or just customize their gear for the optimal load-out can hunt down these Runes and fuse them into their items. For players that like a more aesthetic customization for their characters, there is the “color scheme” Runes that will change the color of the item they are fused into.

In addition, Baldur can also equip Runic Charms. Runic Charms are more powerful versions of Runes. In order to unlock their true powers, a task must be completed. These bonuses go far beyond conventional statistic bonuses, proving game play altering powers. Ultimately these charms can add things like the power to freeze enemies when they hit your armor, or the ability to regain life with each of your weapon’s attacks, or even grant bonuses to your skill trees. And it doesn’t stop there as Runic Charms can be combined in special combinations to form even more elaborate bonuses.

Lastly all items in “Too Human” have levels and rarity, starting with the common level one drops and ending with the unique ultra-rare “epic” items that can form sets for additional bonuses. There’s a huge variety of ways to get drop items in “Too Human.” In my next blog, I’ll cover the numerous ways to get these items throughout the course of the game.

http://blogs.ign.com/silicon-knights/
 
Sehr nett, ich mag ja so Spiele mit solch coolen Schwerten. Das Kampfsystem dürfte echt interessant werden. Ich denke man kann da schön seinen eigenen Stil entwickeln.
 
Früher war ich an diesen spiel sehr interessiert doch nach den letzten Trailer bin ich ein wenig skeptisch.Ich seh einfach zu wenig dafür das es schon so lange(ca.10jahre) in Entwicklung ist.
 
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