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The King of Fighters XIV is 70% Done
http://hadoken.net/the-king-of-fighters-xiv-70-done/
Viel Glück SNK ihr könnt es echt brauchen.
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf consolewars über den integrierten Safari-Browser. Dies ist eine Einschränkung von Apple.
The King of Fighters XIV is 70% Done
wie alle hier am rumheulen sind wegen der grafik... als ob SNK sooo reich ist und keine bessere grafik machen weil sie gerade kein bock drauf haben....
Hauptsache Gameplay passt.
Damals war KOF Maximum Impact Grafik auch nicht auf der Höhe von anderen Beat m Ups .. aber ich hatte monate lang meinen spaß damit
Finde grade den Artstyle mit seinen 3D Models zur 2D-Ebene =erstklassig! Wirkt wie- ja wie ich SNK für mich interpretiere, old school 2D Fighting/Grafik . Ein Street Fighter wirkt mir immer zu überglättet, mit seinen Cel
Shading bis zum höchsten Anschlag.
wie alle hier am rumheulen sind wegen der grafik... als ob SNK sooo reich ist und keine bessere grafik machen weil sie gerade kein bock drauf haben....
Hauptsache Gameplay passt.
Damals war KOF Maximum Impact Grafik auch nicht auf der Höhe von anderen Beat m Ups .. aber ich hatte monate lang meinen spaß damit
Sagt der Herr der Ni No Kuni wegen der Grafik / Stil nicht zocken will :aehja:
Famitsu: King of Fighters 14's Producer Interview (many new details)
- All 50 characters will be playable at launch/release. Roster is already solid.
- Additional characters/dlc is undecided
- All voices have already been recorded. Some VAs will be different from before due to various circumstances.
- Online will feature a 3on3 mode where 6 players each control a character when it's their turn. Same characters will be allowed (at current planning stage)
- Development went full throttle in spring 2014.
- Project started out after company CEO (Kawasaki?) suddenly said in 2013, "We're gonna be #1 in [fighting] games again!".
- Oda comes from the former SNK R&D Division 1, aka the "Fatal Fury/AOF dev team".
- A bunch of other staff from R&D Division 1 have also returned to work on the game; the dev team is a mix of seasoned and new staff
- All the returning staff have been active in the front line, meaning no washed out staff.
- Game is returning to its roots in terms of graphics with "sharp looks on the characters"
- Attention is being given to game balance and controls
- Fighting game aspect for both offline and online are priority, but single player/story mode experience will also be given focus
- Whether game will be updated by versions (ala SF4) or go by sequels (KOF15,16) is still undecided, but it'll be the beginning of another new saga in terms of storyline
Game is returning to its roots in terms of graphics with "sharp looks on the characters"
kof14 ist einfach nur ein witz
Spielt sich aber wesentlich besser als gammelfighter 5
The King of Fighters XIV To Be Playable At The Taipei Game Show 2016
Es sieht zwar besser aus, aber wirkt immer noch recht