PS4 vs. Wii U vs. Xbox One: Der große Current-Gen-War

  • Thread-Ersteller Thread-Ersteller Calvin
  • Erstellungsdatum Erstellungsdatum
Status
Nicht offen für weitere Antworten.

Ich glaube der Zug ist abgefahren...

Am Ende kommt es auf die Exklusivspiele an und die Multispiele werden immer sichtbar schlechter aussehen und laufen als auf der PS4. :nix:

Wenn man da endlich mal drauf klarkommen würde wäre eigentlich alles in Ordnung.

Wenigstens hat man keine WiiU Situation wo das Os langsam ist, Onlinefeatures fehlen, Multispiele zu 95% nicht erscheinen, etc., etc.

Nintendofans würden für die stärken der One + Nintendoexklusivspiele töten. :uglylol:
 
Pongler vs Calvin Round 2 :nerd:

image.jpg
 
Ich glaube der Zug ist abgefahren...

Am Ende kommt es auf die Exklusivspiele an und die Multispiele werden immer sichtbar schlechter aussehen und laufen als auf der PS4. :nix:

Wenn man da endlich mal drauf klarkommen würde wäre eigentlich alles in Ordnung.

Wenigstens hat man keine WiiU Situation wo das Os langsam ist, Onlinefeatures fehlen, Multispiele zu 95% nicht erscheinen, etc., etc.

Nintendofans würden für die stärken der One + Nintendoexklusivspiele töten. :uglylol:

Halo 5 also in 720p? Das wird ja eintreffen wenn MS einigermassen mit den dicken Sony games grafisch mithalten will...so unwürdig für den Chief :shakehead:


wie kann ms die hadware so verkacken? hat das wirklich keiner kommen sehen? heftig, einfach nur heftig
 
Pongler vs Calvin Round 2 :nerd:
Diesmal hat ausnahmsweise mal Pongler gewonnen. :aehja:

Squallsdestiny, na wenn's dir besser damit geht, bitte sehr. Ich habe mich halt geirrt. So what? Kommt vor. Bin auch nur ein Mensch. Da musst du nicht gleich so herablassend werden. Vor allem nicht angesichts des Quatsches, der hier tagein tagaus gepostet wird. :nix:
 
Ist es wieder sicher? Weiter gehts mit Sony awesome Train

Polygon - How Assassin's Creed 4's Remote Play works on PlayStation 4 - Setting up RP

Assassin's Creed 4: Black Flag is one of the more robust third-party titles to be ported to next-generation consoles, but in a brief hands-on session with the PlayStation 4 version played on a PlayStation Vita via Remote Play, we could detect almost no differences in the shrunken-down handheld version of the open-world title.

According to Sylvain Trottier, associate producer on the next-gen versions of Black Flag at developer Ubisoft Montreal, it only took the studio a few days to get Remote Play up and running — "like, half a day" to read the software development kit and then "a day or two" to remap the game's controls for the PS Vita. The handheld's default layout for Remote Play games wasn't suitable for Black Flag, said Trottier, because it puts the L3 and R3 buttons and the triggers on the device's rear touchpad — a problematic control scheme for the way Black Flag handles aiming for gameplay elements like naval battles.

Instead, Remote Play on Black Flag puts the triggers on the PS Vita's shoulder buttons, and shunts the rarely used L3 and R3 clicks to the handheld's touchscreen. We played through a full battle on the open sea through Remote Play after dying during one on a PS4. And although Trottier acknowledged the controls would "take some getting used to," we adapted relatively quickly and were able to survive a fight with several smaller ships.

Trottier also pointed out that because Remote Play is built into the PS4's hardware, it doesn't eat up any system resources that the developers would have already been able to access. We were playing in a relatively controlled environment and noticed only a split-second instance of some pixelation in the wirelessly streamed game, so it seems that Remote Play will work fairly well for players who have a strong Wi-Fi signal on their local network.

xt3scY0.png
 
Status
Nicht offen für weitere Antworten.
Zurück
Top Bottom