- Seit
- 17 Nov 2004
- Beiträge
- 7.366
Details:
Release: 2008
Genre: freeplay RPG with FPS and space sim combat elements
Entwickler: Deep Shadows
Publisher: Play Ten
Infos:
Bilder (PC):
Weltraum:

Planeten:

weitere: http://www.precursors-game.com/eng/downloads/gallery/screenshots.html
Trailer:
http://www.precursors-game.com/eng/downloads/trejlery/
Meine Meinung:
Erinnert mich sehr stark an Mass Effekt, auch wenn es sicher die Quali nicht erreichen wird. Aber die Grafik finde ich jetzt schon besser. Nur die Frage ob es nicht so wie bei Two Worlds wird. Sprich gute Grafik, aber fast unspielbar da Ruckler und Slowdowns ohne Ende. Da die Situation fast die selbe ist, da der Entwickler bisher auch noch kein X360 Projekt machte. Ich hoffe mal das beste.
Die Shooter-Elemente im Weltraum kommen ziemlich cool rüber. Bin mal gespannt wie da die X360 Steuerung aussieht. Ansonsten finde ich die Planeten sehr abwechselungsreich. Zudem RPG Elemente immer gut sind für mich.
Mal schauen, wann der Titel erscheint. Da auf der Hp steht Anfang 2008. Doch ich denke das bezieht sich eher auf die PC Version.
Release: 2008
Genre: freeplay RPG with FPS and space sim combat elements
Entwickler: Deep Shadows
Publisher: Play Ten
Infos:
Precursors, predecessors, the legend of the galaxy Who among the existing races are carrying their genes?
The worlds of the galaxy are beautiful, unique and dangerous. Some of them are inhabited, some are deserted, some lie in ruins, others are just smugglers trans-shipment stations.
Some worlds are at the beginning of their evolution, other are falling into decay. Only when youll pass through all of these worlds, when you'll feel the heat of blazing lava-seas and the chilling cold of dark abysses, when you'll see stark heavens and red skies, you will realize the real power of nature. Only when youll meet corrupt judges, mendacious politicians, unselfish protectors and cruel tyrants, youll understand the passions of society. Only when youll reach unexplored sectors of the galaxy and come across wonderful natural phenomenons, when you'll fly through the tail of a comet or dive into a mysterious portal, then youll perceive the infinite depth and diversity of the universe.
Nobody knows what exactly this journey will comprise, but we can assure you that it will be unforgettable
Precursors is a new project of Deep Shadows. The game action takes place in space and on the surface of various planets. The genre of the game is freeplay RPG with FPS and space sim combat elements.
Precursors and White Gold: War In Paradise are developed using the Vital Engine 3. It has shader 3.0 support and features various post rendering effects like HDR, motion blur and others. In comparison with the Vital Engine 2 the physics system has been improved and moreover, two of the main features of the engine are destructible objects, which will be found everywhere in the games, and support of one huge unified playing area.
You will fight your enemies in space as well as on the surface of various planets. You will be able to work for different factions and carry out their quests to earn money, which is quite essential for your hero. The money will give you the opportunity to buy new weapons, make technical upgrades or repair your damaged spaceship.
You can explore a planets surface using a wide choice of different vehicles, but in space you will use only one ship which will be given to you at the beginning of the game. RPG stats will allows you to upgrade not only the personal characteristics of your hero but the technical abilities of your spaceship as well.
Bilder (PC):
Weltraum:










Planeten:










weitere: http://www.precursors-game.com/eng/downloads/gallery/screenshots.html
Trailer:
http://www.precursors-game.com/eng/downloads/trejlery/
Meine Meinung:
Erinnert mich sehr stark an Mass Effekt, auch wenn es sicher die Quali nicht erreichen wird. Aber die Grafik finde ich jetzt schon besser. Nur die Frage ob es nicht so wie bei Two Worlds wird. Sprich gute Grafik, aber fast unspielbar da Ruckler und Slowdowns ohne Ende. Da die Situation fast die selbe ist, da der Entwickler bisher auch noch kein X360 Projekt machte. Ich hoffe mal das beste.
Die Shooter-Elemente im Weltraum kommen ziemlich cool rüber. Bin mal gespannt wie da die X360 Steuerung aussieht. Ansonsten finde ich die Planeten sehr abwechselungsreich. Zudem RPG Elemente immer gut sind für mich.
Mal schauen, wann der Titel erscheint. Da auf der Hp steht Anfang 2008. Doch ich denke das bezieht sich eher auf die PC Version.