PS4/XOne/PC Ace Combat 7

Dingo

L99: LIMIT BREAKER
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[video=youtube;_zuBSUJfpBk]https://www.youtube.com/watch?v=_zuBSUJfpBk[/video]

http://acecombat.com/

HIT THE AFTERBURNERS AND LIGHT UP THE SKIES IN
BANDAI NAMCO ENTERTAINMENT’S ACE COMBAT 7

Celebrating its 20th Anniversary; the Storied Ace Combat Franchise Returns to Deliver Intense Super Sonic Aerial Combat Action on a New Generation of Gaming Hardware


SAN JOSE, Calif., (December 5, 2015) – Leading interactive entertainment media publisher and developer BANDAI NAMCO Entertainment America Inc. is pleased to announce that ACE COMBAT 7 is in development at BANDAI NAMCO Entertainment’s internal development studios in Tokyo, Japan. ACE COMBAT 7 marks the franchise’s first outing on the PlayStation®4 computer entertainment system. Putting gamers in the cockpit of the most advanced war planes ever developed, ACE COMBAT 7 delivers the fiercest air combat experience ever through photorealistic visuals, intense dog-fighting action, a multitude of authentic and futuristic aircraft to fly, and an immersive storyline.

Developed utilizing Unreal Engine™ 4 and trueSKY™ technology, ACE COMBAT 7 leverages the power of the newest generation gaming consoles and is poised to blow players away with the latest evolution of its graphics engine. Beautifully rendered cloud-filled skies and highly detailed cityscapes enhance the sense of unparalleled speed and set the stage for the most engaging aerial battles in the franchise’s storied 20 year history. ACE COMBAT 7 will provide an arsenal of ultra-modern super weapons and formidable enemies that the series is known for. Aces who have proven their combat prowess in ACE COMBAT 7’s campaign mode can take their dogfighting skills online for furious online multiplayer battles.

PlayStation®4 players will be further immersed in ACE COMBAT 7’s realism through exclusive features developed specifically for the Sony PlayStation®VR.


“ACE COMBAT 7 delivers the culmination of 20 years of aerial combat game development expertise, resulting in the most realistic and exciting ACE COMBAT game to date,” said Eric Hartness, Vice President of Marketing at BANDAI NAMCO Entertainment America Inc. “It’s no small feat for any video game franchise to thrive over two decades; ACE COMBAT’s longevity lies in its ability to deliver authentic and intense flight combat action, presented through amazing visuals, all wrapped in a unique and compelling storyline. We look forward to seeing players suit up and become ace pilots.”


Bilder:
http://i.imgur.com/DCv9BW2.jpg
http://i.imgur.com/f6VdMy2.jpg
http://i.imgur.com/mk411no.jpg
http://i.imgur.com/v17672k.jpg
http://i.imgur.com/F00Y7Ol.jpg
http://i.imgur.com/QSvfL0x.jpg

http://www.gamersyde.com/news_psx_ace_combat_7_revealed-17365_en.html


und das wichtigste: STRANGEREAL CONFIRMED
https://twitter.com/PROJECT_ACES/status/673227200288579584

ACE COMBAT
‏@PROJECT_ACES
Welcome back to the Strangereal! [kanno]

9:47 PM - 5 Dec 2015
 
eine meiner liebsten flugkampf serien wird mit vr gekreuzt, ein genre für das vr wie geschaffen ist. :awesome:

wenn ich mit das nur vorstelle per headtracking den himmel aus dem cockpit abzusuchen oder den schleudersitz zu betätigen... :banderas:
 
lieblings?
einzige.
hab nie ne andere probiert.
bei AC ging es auch immer um mehr als nur das fliegen.

auf VR hab ich eig kein bock und hoffe auch ohne wird es gut.
 
Hoffentlich wird es besser, als die beiden Vorgänger, doof find ich schonmal die Fantasyelemente, aber hauptsache keine Hubschruaberflüge oder großen Bodenkämpfe, wie bei den beiden Vorgängern.
 
Hawx war klasse. Wenn ich doch nur wieder einen Joystick hätte. Will das nicht an Konsole zocken. :/ Ace Combat 7 hingegen sieht schonmal richtig nice aus.

Mir hat da eben diese Ace Combat-Atmosphäre gefehlt. Ich mein, vergleich mal die zwei Videos:

[video=youtube;yeDHeSeV1BA]https://www.youtube.com/watch?v=yeDHeSeV1BA[/video]

[video=youtube;o31HyrM9f6U]https://www.youtube.com/watch?v=o31HyrM9f6U[/video]
 
Ace Combat war auch schon immer viel Story, Charactere, Soundtrack.

also bitte.,. wie als ob die sehr kurzen story einleitungen in form von standbildern vor den missionen irgend ne relevanz gehabt hätten. ;)

ich kann mich an keine einzige '"story", geschweige denn "charakter", der gamereihe erinnern. das ging es immer um fiktiven staat x gegen fiktiven staat y. ich sass im cockpit, hab meine missionsziele erfüllt und das hat spass gemacht.
 
also bitte.,. wie als ob die sehr kurzen story einleitungen in form von standbildern vor den missionen irgend ne relevanz gehabt hätten. ;)

ich kann mich an keine einzige '"story", geschweige denn "charakter", der gamereihe erinnern. das ging es immer um fiktiven staat x gegen fiktiven staat y. ich sass im cockpit, hab meine missionsziele erfüllt und das hat spass gemacht.

why don't you just go dance with the angels.
 
also bitte.,. wie als ob die sehr kurzen story einleitungen in form von standbildern vor den missionen irgend ne relevanz gehabt hätten. ;)

ich kann mich an keine einzige '"story", geschweige denn "charakter", der gamereihe erinnern. das ging es immer um fiktiven staat x gegen fiktiven staat y. ich sass im cockpit, hab meine missionsziele erfüllt und das hat spass gemacht.

standbilder?
bist du dir sicher, dass du Ace Combat schonmal gespielt hast?

und kann mich an nen haufen charactere erinnern. Mobius 1, Captain Bartlett, Nagase, Blaze, Chopper, Cypher und Pixy usw
und die welt, welche zwar fiktiv ist, kommt in teil 2, 4, 5, Zero und 6 vor und die geschichte ist über alle teile miteinander verbunden.


gerade das waren immer die dinge, die Ace Combat zu was besonderem für mich gemacht haben und warum ich andere spiele der art ignoriert habe.
 
Zuletzt bearbeitet:
Ich habe bisher nur Distant Thunder auf der PS2 gezockt. Und ja... das waren nur Standbilder.
Der Titel hat mir aber trotzdem Spaß gemacht^^
 
bitte was?
teil 5 ist der beste und Zero kurz dahinter.
zumindest beide > 4, welcher aber auch sehr sehr gut ist.
 
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