PS4/PS5/Vita The Games of PLAYSTATION

ja in us und Europa jeden Donnerstag in Japan scheint es allerdings nicht regelmäßig zu sein sondern sie packen dann was rauf, wenn sie es haben^^

Ah, danke gut zu wissen...hoffe während der Games-Convention gibt es mal im EU Store ne dicke Sony oWnage - viele neue Inhalte.


btw. Ist Strangehold jetzt das erste Ps3 Spiel was ne Regionssperre hat ?
 
Ah, danke gut zu wissen...hoffe während der Games-Convention gibt es mal im EU Store ne dicke Sony oWnage - viele neue Inhalte.

Three new PSN titles

GCAccording to Phil Harrison's statement at E3, there are more than 80 new PSN titles to be released until March 08. The G|C 2007 in Leipzig will definitly show a couple of those as German USK has already rated the following games for the event:

* Aqua Vita
* Operation Creature Feature
* Trials of Topoq

As these games got no specific age rating I suspect that they are pure arcade style games. Beside those three PSN games, two other Sony games have been rated as well: the already mentioned GT 5 Prologue GC Demo and Heavenly Sword. Given the let's say questionable performance of the latest HS demo, I hope that this is just another demo and not the final game as there are still a couple of todos for this game.

In addition here are some more recently rated 3rd party PS3, PS2 and PSP titles most likely to be seen at G|C as well:

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Stuntman Ignition (PS3)
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Hellboy: The Science of Evil GC-Demo (PS3)
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NBA 2K8 (PS3)
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Colin McRae DiRT (PS3)
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Juiced 2 (PS3)
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NBA Live 08 (PS3)
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Devil May Cry 4 GC-Demo (PS3)

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NBA 2K8 (PS2)
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Warriors Orochi (PS2)
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Madden NFL 08 (PS2)

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SEGA Rally (PSP)
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Spider-Man 3 (PSP)
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ATV Offroad Fury Pro (PSP)
 
kann es sein, dass es nur eienn region code hat, weil bei der special edition hard boiled noch als film mit drauf ist und da dann irgendwie der region code mit übernommen wurde ???


genau auf die gleiche idee bin ich auch gekommen, das es nur wegen der blu ray so ist!

was eigentlich ja auch verständlich sein sollte, wegen der blu ray codes.
 
kann es sein, dass es nur eienn region code hat, weil bei der special edition hard boiled noch als film mit drauf ist und da dann irgendwie der region code mit übernommen wurde ???

Die Standard Version soll sinnloserweise auch Region locked sein, eine Stellungnahme dazu gibts bisher nicht. Die Spielerschaft ist empört.
 
Dirt is comming in September with new features PS2 wheel support and 5.1 and 7.1 Sound^^
CODEMASTERS DIRT TO IMPACT THE PLAYSTATION 3 SYSTEM THIS SEPTEMBER

New Damage Video with Producer Commentary Now Available For Download

Burbank, CA - Tuesday, July 31, 2007 - Codemasters today announced that DIRT will launch this September for the PLAYSTATION 3 computer entertainment system. Thanks to a spectacular damage system, gamers will experience the game's high impact moments through detailed visuals, force feedback steering wheel functionality and a top-spec audio system exclusive to the format. Additionally, a new DiRT damage video with producer commentary is now available for download from: www.codemasters.com/dirt or to view online at www.youtube.com/codiesgames.

DIRT takes traditional rally and turns it into an exhilarating thrill ride through a massive range of off-road racing experiences on gravel, mud and dirt, right across the globe. In any mode, on any surface, the car handling is sublime, the physics system thrillingly accurate, and the damage effects are devastating.

Driving DIRT's damage system is Codemasters' proprietary game engine, Neon. Delivering the most detailed vehicle and environment damage effects, the soft body damage system replicates perfect deformation on any vehicle from any impact - from a paint scrape to a roof crumpling to the roll cage. Entire wheel and spring tire sections can rip off and spoilers and bumpers can snap into separate pieces. Each individual car is modeled to a fine degree of accuracy, with car specific weak points and strengths, ensuring that they will break, bend, warp and disintegrate realistically and in fantastic detail.

Neon also provides for a totally destructible environment thanks to dynamic physics on track objects. Crash into a wall at speed and it will smash into its individual bricks and stones, branches will snap off trees and go flying onto your opponent's windscreen and signposts and other roadside objects can be knocked flying from the force of an impact.

For racers who want to feel the force of an impact, DIRT supports a range of force feedback steering wheels. Every bump in the road, every loose rock and every inch of shifting gravel is represented by subtle vibrations and resistance forces as your vehicle's tires interact with the track surface. All effects are dictated by the game's physics and, when a vehicle collides with rough ground or another car, the resulting forces make for a grip wrenching experience.

DIRT will also be compatible with many wheels originally purchased for the PlayStation®2 computer entertainment system. Wheels are fully configurable from action assignments to steering linearity, dead zones and saturation.

Players will also hear the impact thanks to an advanced audio system. On the PLAYSTATION 3 system, one 3.2 GHz SPU vector co-processor is dedicated to audio and delivers 7.1 and 5.1 surround sound.

DIRT is coming this September for the PLAYSTATION 3 system, and is rated "E" (Everyone - Alcohol Reference, Mild Language, Mild Violence) by the ESRB. For more information on DiRT, get up to speed with all the latest by visiting the official game website located at: www.codemasters.com/dirt.
 
Ich denke aber, das es daran lag, das sie die devkits erst spät bekommen haben.

Glaub nicht das es daran lag - vll. weil sie noch Shockaxxis Support einbauen wollten. Aber egal jetzt ist es ja da , Sony und Codemasters sollen die Engine ja primär für die Ps3 entwickelt haben bzw. stark zusammen gearbeitet haben.


Neuer Army of Two Gameplay Trailer

http://gametrailers.com/player/22953.html

Gefällt mir :-)
 
Ich denke aber, das es daran lag, das sie die devkits erst spät bekommen haben.
Dann denkst du falsch

Entweder liegt es am Rumble, daran dass man das Spiel einfach schwer auf der PS3 zum laufen bringen konnte oder an beidem !

Kommt drauf an wie weit das Release Date des Spiels zwischen dem Release des Rumble Controllers auseinander liegt
 
Die PS3 Version ist jedenfalls stark verbessert worden. Wenn das alles wirklich zutrifft bitte ich vörmlich um Verschiebung.

Colin McRae - DIRT: PS3 bekommt beste Version
In einem Video-Interview mit gamespot.com erklärte Matthew Horseman, Game Designer bei Codemasters, dass PlayStation 3-Besitzer die beste und umfangreichste Version des Rennspielhits Colin McRae: DIRT erhalten sollen.

So werden nicht nur die eigens dafür geschriebene NEON-Engine nochmals optimiert und weitere Grafikeffekte hinzugefügt, sondern man integriert derzeit auch noch die Unterstützung von 7.1-Sound. Ausserdem verriet Horseman, dass kurz vor Release der Vollversion im September 2007 auch eine Demo-Version über den Store zu beziehen sein wird.

Rumble-Unterstützung ist auch bereits schon vorhanden

Wie Codemasters auf der E3 gegenüber der Webiste Gaming Nexus bestätigt hat, unterstützt auch die PS3-Version von Colin McRae DiRT Rumble-Funktionen.

Sollte Sony den neuen Controller mit Rumble also rechtzeitig veröffentlichen (DiRT erscheint im September für die PS3), wird das Spiel diese Funktion auch nutzen.
 
Dann denkst du falsch

Entweder liegt es am Rumble, daran dass man das Spiel einfach schwer auf der PS3 zum laufen bringen konnte oder an beidem !

Kommt drauf an wie weit das Release Date des Spiels zwischen dem Release des Rumble Controllers auseinander liegt


die engine wurde von codemasters zusammen mit sony entwickelt und ich denke nicht, dass sie dann zu schwer zu programmieren ist. ich glaube es hängt eher mit dem rumble controller zusammen. vielleicht gibts ja ein bundle aus DIRT+shockaxis im september.
 
Ich denke auch, die haben das Spiel auf PC/360 entwickelt und portieren/optimieren es jetzt für die PS3. Daher auch der bessere Sound und die bessere Grafik. Und die Kompatibilität zu vielen PS2-Lenkrädern (mit Force Feedback!) nicht zu vergessen.

Da es an Motorstorm nicht rankommt, kann ich warten. :)

Edit: @Forenstein, Darji: alles klar :goodwork:
 
Wardevil confirmed to be at TGS^^

Quote:
Digi-guys has written up new information on the mysterious playstation 3 exclusive, Wardevil. They have just announced that a new trailer will be shown during September 2007, at TGS 07. Many of you should remember Wardevil's, amazing graphics shown at e3 2006, and tgs 2005, which were in realtime. Also Digi-guys now has a publisher, which will remain disclosed until later this year.

The game is supposed to be a movie, and a game experience, which will utilize the blu-ray capabilities fully.

http://www.n4g.com/ps3/News-55873.aspx
 

Same here - sieht edel aus und dank Verschiebung auf 08 ist Shockaxxis Support Confirmed :-D

EDIT:


Sony Online Entertainment plant Neuankündigung


01.08.07 - Sony Online Entertainment plant am kommenden Freitag (03.08.07) ein neues Spiel in Las vegas zu enthüllen. Das meldet 1up. Unklar ist, für welches Format das Spiel sein soll (PC oder Konsole).

gamefront.de
 
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