Forza Motorsport 3 VS. Gran Turismo 5

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ich glaube wir haben es^^

Gamescom” Gran Turismo 5, at the latest public information 2009年08月19日 August 19, 2009
August 18, held in Cologne in Germany from “gamescom” at the Gran Turismo 5 has been announced for the latest information on game design.
Here are the following announcement.
Model 170 Model 1000 recording of premium models (interior, corresponding to the damage)
830 kinds of standard model (the Gran Turismo 4 are compatible with models that have carried over from)
■ Course layout included 60 or more 20 or more courses
■ expression represented a fall in vehicle damage physical simulation of the vehicle is new physics simulation (reproduced in full by the collision deformation)
Prius, Insight, hybrid cars and the latest Tesla, to faithfully reproduce the behavior of electric cars
Race 2: Battle ■ Single player Arcade mode
My garage car dealer CHUNINGUSHOPPU ■ GT World Map mode (parts, tires)
Championship race car wash (Series system, point system)
License Test
■ Lobby Open Text Online / ONRAINFOTOARUBAMU ONRAINRIPUREIARUBAMU private voice chat room to YouTube replay output
■ Photo Mode photo drive (circuit)
Photo stage (Stage Photo mode only)
■ Gran Turismo TV
PSP ® playback PUROGURESSHIBUDAUNRODO improved user interface for video output
■ Museum of Gran Turismo 5 Prologue version, add more information
■ Sound Custom Soundtrack (PS3 save the use of the song)
User interface design for Gran Turismo 5 Prologue, and the same concept. The icons can be moved to change the face tracking by color KOKUPITTOKAMERA (confirmed in three dimensions can be furnished)


http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-game-features-announced/

Alle haben schäden aber bei 170 Modellen sieht man diese auch im Innenbereich. Sprich dieses wird ebenfalls verformt
 
Tja da sieht man wieder welches Rennspiel der Primus sein wird. GT5 natürlich.
 
■ models included
1,000 vehicles [I called it - 1,000+ vehicles!]
170 Premium new models (full interior modeling, interior corresponds to damage)
830 kinds of standard model (some are from Gran Turismo 4 that have been carried over) [Read: Cars we have seen in GT4 before]

■ Courses
60 courses confirmed with 20 or more to be revealed

■ physical simulation of vehicles
Physics system simulation is brand new
Represented is full fall in vehicles [possibly rollover!]
Damage representation (reproduced in full by real-time collision deformation)
faithfully reproducing the behavior of electric cars, i.e. Prius, Insight, hybrid cars and the latest Tesla

■ arcade mode
Single Race
2 player battle

■ GT Mode
World Map
My Garage
Car Dealer
Tuning Shop (parts, tires)
Car Washes/Oil Change
Race Championship (Series system, point system)
License Test

■ Online
Open Lobby
Text / Voice Chat
Private rooms

Online Photo Album
ONRAINRIPUREIARUBAMU
YouTube replay output

■ Photo Mode
Photo Drive (Circuit)
Photo stage (Stage Photo mode only)

■ Gran Turismo TV
Video output to a PSP or PSP Go®
PUROGURESSHIBUDAUNRODO
Improved user interface
Continuous Play

■ Museums
The Gran Turismo 5 Prologue version, + more information at TGS

■ Sound
Custom soundtracks (PS3 hard-drive .Mp3 usage of songs)

■ User Interface
The Gran Turismo 5 Prologue, and the same design concept. The icons change color
Able to track the movement of KOKUPITTOKAMERA interface (confirmed in three dimensions can be furnished)

Sogar mit Überschlag :P
 
wow. thread schließen bitte.

Monatelang über das fehlende Schadensmodell von GT5 debattieren und nun kriegt es sogar interior dmg. Hat das Furza auch? :yeah2:
 
Wie jetzt?

Nur 170 von 1000 Modellen haben ein Innenraum-Schadensmodell?

Na, dann lieber gar keins.xD
 
Wie viele Wagen haben das bei Forza? 0?^^

@Saufi: morgen werden wir es wissen^^



Ne Forza hat zwar überschläge aber ich denke nicht das es im Innenraum einen Schadensmodell hat.

Aber das nicht alle so ein Schadensmodel haben, ist schon recht merkwürdig!
 
Ne Forza hat zwar überschläge aber ich denke nicht das es im Innenraum einen Schadensmodell hat.

Aber das nicht alle so ein Schadensmodel haben, ist schon recht merkwürdig!
Naja risen Aufwand sicherlich.

Aber alle Wagen haben ja ein sChadensmodell und das reicht dann ja schon^^

Aber die anderen features sind auch klasse^^
 
Ne Forza hat zwar überschläge aber ich denke nicht das es im Innenraum einen Schadensmodell hat.

Aber das nicht alle so ein Schadensmodel haben, ist schon recht merkwürdig!

Das hängt denk ich mit dem Zeitplan zusammen, was die Wahrscheinlichkeit erhöht, das es dieses Jahr erscheint. :happy3:
 
Abwarten. Ist bestimmt nur ein Übersetzungsfehler und den Satz kann man verschieden lesen.
Es kann sein, dass diese 170 Autos zusätzlich zum normalen Karossariedmg eben interior dmg bieten oder eben nur 170 Autos die cockpit perspektive erlauben, der Rest nicht.

Ist auch das einzige was Sinn macht.
170 Modelle scheinen eine Cockpitansicht und zusätzlich ein Schadensmodell zu haben.
Dann sinds aber doch nicht nur Rally und F1 Fahrzeuge wie ich zuvor dachte, denn ne Cockpitansicht hatten ja in GT5P schon "normale" Fahrzeuge.
 
Naja risen Aufwand sicherlich.

Aber alle Wagen haben ja ein sChadensmodell und das reicht dann ja schon^^

Aber die anderen features sind auch klasse^^

Naja wie aufwändig es ist muss sich erst zeigen dennoch merkwürdige Entscheidung.

Zumindest geht es in die richtige Richtung!
 
Ist auch das einzige was Sinn macht.
170 Modelle scheinen eine Cockpitansicht und zusätzlich ein Schadensmodell zu haben.
Dann sinds aber doch nicht nur Rally und F1 Fahrzeuge wie ich zuvor dachte, denn ne Cockpitansicht hatten ja in GT5P schon "normale" Fahrzeuge.
Mellace alle Wagen haben ein Schadensmodell nur 170 haben zusätzlich eins im Innenraum.
 
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