PSP Daxter - die Jump'n'run Hoffnung @ Handheld?

naja was heist entäuschend,in anbetracht dessen das super mario 64 ds "nur" 8,9 bekommen hat,und daxter 9,0 ;)
 
Oh man, oh man, oh man! I freu mi auf das spiel wie nachbers lumpi! Vor lauter aufregung nach dem durchlesens des reviews auf ign, weiß ich gar nicht mehr was ich schreibe! Egal! Das Spiel wird rocken!

PS: Nach der Ankündigung auf Lumines 2, die zweite super Nachricht an einem Tag.
 
Gamespy Review:
http://ps2.gamespy.com/playstation-portable/ready-at-dawn-project/695429p1.html

stars_4.5_v2.gif

multi_good.gif


Pros
Looks and feels like a console game; great gameplay not hindered by a bad camera; virtually no loading.

Cons
The overworld can be a little dull; we've waded through some crummy PSP platformers to finally get a good one.

Conclusion: This is the action/platformer we've pined for on PSP. With amazing graphics, an entertaining story and uber-accurate control, it's virtually flawless and its appeal knows no bounds. Like the best titles in the PSP's catalog -- GTA, Hot Shots and X-Men Legends II -- it doesn't just stop at being considered a good "handheld game." Instead, it strives to be a great game period, and it's an undeniable success.
 
Das höre ich gerne...Jump'n'Runs sind seit Anfang an einer meiner Lieblingsgames. Das Spiel wird definitiv gekauft.
 
Obwohl ich kein grosser Jak/Daxter Fan bin(Jak&Daxter mochte ich nicht besonders und die restlichen Teile waren billige Ratchet & Clank Klone :P ) könnte dieser Teil sogar interessant für mich werden. :)
 
Kommt mir vor wie aufm Gamecube. Nur der Firstparty-Support stimmt.
 
Daxter ist wirklich sehr gut!
Bin gestern durch und muss sagen die Jungs von Ready at Dawn haben volle Arbeit geleistet.

Mal sehen was die Jungs danach, für die PSP, machen. Vlt ein Sly?
 
Nicht ganz,
Einige Leute von Naughty Dog haben RaD gegründet mit paar noch von Blizzard Leuten.
Dann konnten sie mit ND noch zusammenarbeiten.
Hatte mal was interssantes gelesen.

RaD:
I left Naughty Dog after Jak II... Ru and Andrea both come from Blizzard originally, worked on the Warcraft and Starcraft franchises. Ru as a lead concept artist for the game side and then for the cinematic side; and Andrea doing a lot of the core technology for the Warcraft III engine, which was used afterwards to do World of Warcraft on PC.


Certain locations in the game, like the city streets which acts kind of a hub from level to level, are actually taken from the PS2 games, the same geometry as the locations in Jak II. But in this particular case we managed to even increase the texture resolution compared to the PS2 version... so it doesn't only look as good, but actually better, which has been impressive
 
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