Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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Nintendo wird wohl 188 Mio. Gewinn gemacht haben.
http://www.ntower.de/News/36664-Nin...wohl-mit-operativem-Gewinn-über-188-Mio-Euro/
Nintendo wird wohl 188 Mio. Gewinn gemacht haben.
http://www.ntower.de/News/36664-Nin...wohl-mit-operativem-Gewinn-über-188-Mio-Euro/
Da werden die amiibos wohl einen großen Anteil haben. An der Wii U wird es wohl kaum liegen.
Da werden die amiibos wohl einen großen Anteil haben. An der Wii U wird es wohl kaum liegen.
Laut Nikkei sind gerade die hohen Verkaufszahlen von Super Smash Bros. für Wii U und Nintendo 3DS sowie Yokai Watch für diese positive Entwicklung verantwortlich.
Ist Nintendo bei Yokai Watch - was in Japan mittlerweile beliebter als Pokémon ist - nicht "nur" Publisher ? Gehört doch Level5
Da hat aber sony music allein 4x mehr gewinn gemacht
edit: ganon![]()
Ist Nintendo bei Yokai Watch - was in Japan mittlerweile beliebter als Pokémon ist - nicht "nur" Publisher ? Gehört doch Level5
Ist Nintendo bei Yokai Watch - was in Japan mittlerweile beliebter als Pokémon ist - nicht "nur" Publisher ? Gehört doch Level5
Nintendo wird wohl 188 Mio. Gewinn gemacht haben.
http://www.ntower.de/News/36664-Nin...wohl-mit-operativem-Gewinn-über-188-Mio-Euro/
In einem gesamten Jahr? Wow.
In einem gesamten Jahr? Wow.
operativ, operativ, operativ, operativ.
und übrigens dollar.
und laut nin weniger.
und so.
during the following conference call for overseas investors and analysts, Yoshida-san gave more information on this, mentioning that the investment in research and development for the game segment in fiscal year 2014 was 89 billion yen, and Sony is expecting a “double digit expansion” of that number for both hardware and software in fiscal year 2015.
During Sony’s financial conference call for Japanese investors and analysts, Chief Financial officer Kenichiro Yoshida talked about pricing policies for PlayStation Platforms.
According to Yoshida-san, PS3 sales have suffered from a substantial drop and this trend is clearly different from the generation before it. After launcing PS2, PS1 continued to sell for a considerable amount of time, and the final price was $49.
After launching PS3, PS2 also survived for a considerable amount of time and the final price was $99.
In the case of PS3, the cost of its chips is very high, while with PS4 it’s “very difficult to divide the market in terms of price range” (meaning that it’s problematic to assign different prices to different markets), which in turn causes a considerable impact of fluctuations in the exchange rates between different currencies.
Yoshida-san continued by explaining that with other segments of the business a price-related action to compensate could be possible. For the gaming segment, action on volume and cost is possible, but actions on pricing are something the company “should be very cautions about.”
Basically, for what concerns consoles, Sony is able to act on production costs and sales volume, but is very cautious in applying changes to the final price to costumers.