3DS Shinobi [Sega]

Sasuke

L99: LIMIT BREAKER
Thread-Ersteller
Seit
12 Mai 2004
Beiträge
80.007
PSN
cw_sasuke
Erster Teaser

[video=youtube;Ly200T_o41A]http://www.youtube.com/watch?v=Ly200T_o41A&feature=player_embedded[/video]

After news of Shinobi 3DS got out overnight via Nintendo Power, what looks like an internal teaser for the game has appeared online, with Sega promising more information on it this week.

The video is completely without audio, and is seemingly unfinished. It cuts off as it reaches its climax, after showing the timeline of the series up until 2002.

We don’t know where its come from, but there we go. You can watch it below.

Asked about the video, Sega told VG247 it had no comment to make on it, but added: “Keep your eyes open for something official coming your way later this week.”

The series, which first title was back in 1987, last had an outing back in 2002 with the release of a series reboot for PS2. A spin-off, known as Nightshade, launched in 2003.

http://www.vg247.com/2011/05/25/shinobi-3ds-video-gets-out-more-info-this-week/
 
Zuletzt bearbeitet:
Schade, dass wir kein Gameplay sehen :smile5:
Aber die Spiele davor sagen alle eigentlich ganz fesch aus.

Edit:
Ich glaube, es wird ein 2D-Sidescroller.
 
Wie ich The Secret of Shinobi damals gehasst habe. Das Spiel war für mein damaliges Alter bockschwer ^^
 
Für Ninja Spiele bin ich immer zu haben, davon gibts diese Gen zu wenig mal abwarten wie es wird :)
 
Hatte Shinobi III noch aufm MegaDrive gezockt. War ganz nett, aber nichts besonderes.
 
Sollten sich am GG Shinobi orientieren. Aber ich denke es wird kein Sidescroller :(
 
Bei dem Entwickler kanns doch eh nichts verden. Nicht ein gutes Spiel haben die entwickelt.
 
Da bin ich mal gespannt.

Fand die Genesis Games klasse und den PS2 Teil leider nicht so klasse. :kruemel:

Hoffentlch gelingt diesmal der Neuanfang. :)
 
Nicht nur da. Die Spiderman-Umsetzungen waren auch grundsolide, ebenso Age of Empires: Mythologies.

Die haben sogar Crash of the Titans für den DS gemacht worüber ich nur gutes las, dass es viel besser sei als die Konsolen Versionen usw.


Mal sehen es kann gut werden oder mies :)
 
thumb_shinobi_1.jpg

thumb_shinobi_2.jpg

thumb_shinobi_3.jpg


:)
 
Zurück
Top Bottom